sobota, 16 stycznia 2010

Z archiwum: zima a kolory

Ktoś mi kiedyś zwrócił uwagę, że zimą, gdy nie ma słońca, trzeba albo znaleźć jakieś silne kolorowe akcenty, albo odpuścić sobie robienie zdjęcia, bo wyjdzie szare i nudne. Do tej pory nie zwracałem na to uwagi - jak nie widziałem nic ładnego, to nie robiłem zdjęcia i się nad tym nie zastanawiałem. Jednak teraz, gdy wypadałoby co tydzień jakieś zdjęcia na blogu umieścić, zacząłem zwracać uwagę na tą prawidłowość.

A tu kilka zdjęć z Janczewa ze stycznia zeszłego roku, potwierdzających tą regułę:

2 komentarze:

  1. Dzięki za wsparcie egipskich kronikarzy!

    A co do zdjęć ze śniegiem, to wychodzą super, np. przy błękitnym niebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiec wlasnie pisze - gdy nie ma slonca (a jak niebo jest niebieskie, to slonce jest ;) i kolorowe akcenty znalezc...
    A na Gorzow nie znam podobnych statystyk, ale w Berlinie pobili swoj rekord - cale dwa tygodnie bez slonca. I u nas tez juz tak jakos bedzie :(

    OdpowiedzUsuń