środa, 8 września 2010

Dzień Dobrej Wiadomości, czyli chwalimy się

Podobno dziś jest Dzień Dobrej Wiadomości, a to doskonała okazja, żeby się pochwalić. Chwaliłem się już swoimi storczykami, jednak dziś wpis będzie dotyczył działalności związanej z tematyką tego forum - czyli fotografii turystycznej.
Otóż jakiś czas temu Stowarzyszenie "Strefa Sztuki"  ogłosiło konkurs "Uwaga! Miasto!" którego celem było odkrycie nieoficjalnego wizerunku miasta. Wrzuciłem kilka swoich zdjęć, traktując ten projekt jedynie jako swoistego rodzaju ciekawą galerię miejską, zapominając jednak zupełnie o jego konkursowej formule. Jakie było moje zdziwienie, kiedy po pewnym czasie zostałem poinformowany, że dwa z moich zdjęć zostały wybrane do publikacji w klasycznym albumie, będącym zwieńczeniem tego projektu. Moim faworytem było zdjęcie "Zapomniany zabytek" (poniżej, po lewej), przedstawiające kościółek na ul. Walczaka, zwłaszcza, że udało mi się na nim uchwycić miła oku tonację barw. Widać jednak komisja bardziej skoncentrowała się na nietypowych ujęciach i nietypowych miejscach, zapewne dlatego wybrała zdjęcia: "Graffiti: dla niektórych to wandalizm... dla niektórych to przywrócenie piękna zasłoniętego budynkiem" (przedstawiającym graffiti białego kościółka - poniżej po prawej) oraz "Lustereczko, powiedz przecie, które miasto najpiękniejsze na świecie" (powyżej, przedszkole nr 6 na ul. Drzymały 18). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz